Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.08.2017. 10:31
(HR) Nabavka usluga tehničke pomoći Upravljačkom tijelu pri upravljanju Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. i zatvaranju Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013.
Hrvatska-Zagreb: Usluge savjetovanja na području poslovanja i upravljanja
2017/S 152-314999
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
69608914212
Račkoga 6
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Služba za nabavu
Telefon: +385 16400600
E-pošta: nabava@mrrfeu.hr
Telefaks: +385 16400664
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.razvoj.gov.hr
Adresa profila kupca: www.razvoj.gov.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0016496
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Ministarstvo ili drugo državno ili federalno tijelo, uključujući njihove regionalne ili lokalne jedinice
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Usluge tehničke pomoći Upravljačkom tijelu pri upravljanju Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. i zatvaranju Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013.
Referentni broj: O-C-UK-97/17
II.1.2)Glavna CPV oznaka
79410000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Usluge tehničke pomoći Upravljačkom tijelu pri upravljanju Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. i zatvaranju Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 7 840 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
79410000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Mjesto izvršenja usluge je na području Grada Zagreba, odnosno iznimno izvan područja Grada Zagreba, sukladno Opisu poslova.
II.2.4)Opis nabave:
Usluge tehničke pomoći Upravljačkom tijelu pri upravljanju Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. i zatvaranju Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: U skladu s Dokumentacijom o nabavi / Ponder: U skladu s DoN-om
Kriterij troška - Naziv: U skladu s Dokumentacijom o nabavi / Ponder: U skladu s DoN-om
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 7 840 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt: Operativni program Konkurentnost i kohezija.
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
U skladu s Dokumentacijom o nabavi.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
U skladu s Dokumentacijom o nabavi.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 13/09/2017
Lokalno vrijeme: 14:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 13/09/2017
Lokalno vrijeme: 14:00
Mjesto:
Zagreb, Miramarska 22.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
U skladu s Dokumentacijom o nabavi.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
08/08/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TUVADRIA d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Efendije Pandže bb 71000 Novo Sarajevo
-
NEXEN d.o.o. Banja Luka - Ulica Kozarska 61 b 78000 Banja Luka
-
GORAJ d.o.o. - Vojvode Radomira Putnika do broja 136. 71123 Istočno Sarajevo
-
JZU Institut za javno zdravstvo Republike Srpske - Ulica Jovana Dučića broj 1 78000 Banja Luka
-
DCS d.o.o. Sarajevo - ul. Augusta Brauna br. 10 71000 Centar
-
Ekonomski institut Sarajevo - Branilaca Sarajeva br. 47 71000 Sarajevo
-
Eu tac udruženje za izgradnju i razvoj kapaciteta Sarajevo - Hamdije Čemerlića 2/IX 71000 Sarajevo
-
Ekonomski institut d.o.o. Banja Luka - Ul. Vase Pelagića broj 2/III sprat 78000 Banja Luka
-
Grant Thornton d.o.o. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 2 78000 Banja Luka
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka
-
Lucid Linx d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Jabučice broj 12 71000 Sarajevo
-
Deloitte d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 12 C 71000 Sarajevo